lördag 11 oktober 2008

alanya pics

Vikingarna! Aka josse sara sofia jessica och lök safia
jag sara felicia och robert tog ett nattdopp i medelhavet
bara för att jag ser sjukt rolig ut! haha
aaw! me robin and sally, bästa kvällen!
en okänd kvinna och holländarn sven :D


Länge sen jag var här, kommer ändå inte bli nästa Bella så jag ids inte! Men iofs, det är rätt kul att skriva helt för sig själv, mohaha!

Aja, Alanya var great! Kom ju hem för sisådär en och en halv månad sen så har näästan smält det. Men bara nästan.

Skolan har börjat, jag hatar det. JAG HATAR DEEET OKEJ! Och jag HATAR matte och nk b! Usch. Sen så hatar jag ju såklart alla andra ämnen också men hatet är inte så stort att jag skulle kunna strypa lärarna i de ämnena.

Men asså jag mår bra, prima ballerina. Förutom att jag gått in i väggen och råkade fastna där, men sånt får man väl ta? Well, well. Imorn (läs:idag) far jag till umeå.. på 4 timmar ska jag upp, fyfan. Ska inte tävla, bara hejeliheja. Varför? Jo för jag tänkte sluta gympa, dum som jag är... har knappt tränat på hela hösten, det suger.


Godnatt mina kära läsare som icket existerar!

Inga kommentarer: