onsdag 13 augusti 2008

Resfeber?

1,2,3 I hate my mother (fucking pigshit).



Hon "orkar" inte skjutsa mig till träningen idag, för hon har så mycket att göra. Jag har inte tränat på hela sommar och BEHÖVER verkligen få träna innan jag far till Turkiet. Men det gör ju ingen skillnad om jag tränar nu, för sen far jag ju ändå bort igen, enligt mamma.



Just nu vill jag bara ta hon och mitt äckel till storasyster och lägga dem i en kokande gryta med bajs och låta dem dö där. Så arg är jag, fast jag visar det inte. De tror att jag är glad. Än så länge.



Försöker göra klart papis hemsida så jag får lite para, men datorn LAGGAR och jag.. dör? Mitt jävla telefonkort från parlino kommer aldrig, tvättmaskinen är sönder, jag vet inte vilken väska jag ska packa i. JAG HAR INGEN MOBIL. JAG DÖR SNART, I NEED SOMEBODY, PLEASE HELP ME!

1 kommentar:

Anonym sa...

du överdriver