lördag 12 juli 2008

That's not me!

Nu är det som så att det sitter en elak gubbe i mitt huvud, inte lite elak, utan riktigt jävla EVIL!

För det första så gör han så att jag ser en fet, äcklig jävla gris varje gång jag kollar i spegeln, vad fan vill han? Sen så gör han så att vågen visar typ femtio elva kilo mer än vad jag väger, för jag väger ju 52? Han häller även vatten på mig HELA tiden, så folk tror att jag lökar som fan! I Turkiet var han riktigt jävla taskig, öste på med vatten all the time! Och nu idag, när jag kom hem från min lilla joggingrunda.. Då satte han igång, det droppade t.o.m på tangentbordet! Jag är helt ursinnig för jag vet inte vad jag ska ta mig till, det kan ju inte fortsätta såhär?
Han kanske skapades av mitt socker beroende?



Okej, visst fasen finns det likheter, men när kom de fram?

2 kommentarer:

Emma sa...

HAHAHAHAHAHAHAH stackars liten :)

Anonym sa...

jag ska döda den där gubben!