lördag 12 juli 2008

Om iskall sommar i norrland.

Sara, Dagens outfit; jacka från JC köpt år 2004?
Monstertofflor som inte syns från din sko köpt år 2002?
SHIT asså såhär mycket kläder måste man ha på sig för att kunna vara ute på kvällarna, i mitten av jävla JULI - HÖGSOMMAR!
Det har gått tre veckor sen vi kom hem från pegasos, och jag kan inte sluta tänka på det. Allt jag gör kretsar kring att kunna fara dit. Jag kör styrke för att jag vill bli lika smal som Sara, så jag kan glassa omkring i en mina bikini och få alla blickar på mig, mohaha! Jag jobbar hela jävla veckorna (inte helger för fan) för att tjäna pengar som ska gå till en resa, till Alanya, men jag VILL till pegasos fucking world! But I can't afford it. Alla kläder jag vill ha är sådana som jag BARA kommer använda dära... Snälla kan jag få fara tillbaka? jag lipar ihjäl mig.

Inga kommentarer: