onsdag 6 augusti 2008

Fast food <3


Nu ska jag bekänna färg. Asså inte typ "shit jag vill ha en turkisk kille" så jag får vacker barb eller nå sånt, utan ni vet bekänna färg på sånt där annat sätt som alla smarta vuxna säger.
JAG HAR INTE ÄTIT (köpt, erkänner att jag smakat) PÅ MCDONALDS ELLER MAX SEN I MAJ! Den nionde ma för att vara exakt, visst är jag duktig? Antagligen för att donken i stan stängde och jag inte ids gå till jävla mjölkudden. Och jag bojkottar Max, för att Emma bojkottar donken (fånigt men helt true). Men det lär väl bli lite fettande på arlanda, hörde att de fått en ny kyckling burgare på donken... Inte som El Maco, men det förväntar jag mig inte heller.. kanske en svng förbi kungen? Ah det blir GREAT. Sara visst ska vi äta massa onyttigt? LOV MIG DET, *fnizz*

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!! OFTA SOFIA!!!

Anonym sa...

HAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!! OFTA SOFIA!!!